Töihin Saloon sivustolla on käynnissä Vaadimme metallia -kampanja!

 


Kuvassa Susanna, Salomaan Konepaja |  Jayray, Stremet | Timo, Leinocast Oy |  Maija, Salon Konepaja | Toni,  Wipro |  Valtteri, WSY

LeinoCast video | Wipro video | Salomaan Konepaja video | Stremet video | Salon Konepaja video | WSY Western Shipyard video

Saloon houkutellaan nyt uusia metallialan osaajia Vaadimme metallia -kampanjan avulla

Yrityssalo on käynnistänyt Töihin Saloon -sivustolla laajan digikampanjan kuuden salolaisen metallialan yritysten. Metalliala on suurten muutosten edessä. Työt automatisoituvat ja ammattimieheltä vaaditaan mm. kykyä ohjelmoida ja tuntea robotiikkaa. Kampanjan ensisijainen tavoitteena on herättää metallialan ammattiosaajien mielenkiinto mukanaolevia yrityksiä kohtaan. Tavoitteena on myös kertoa millaisia työtehtäviä metallialan yrityksissä tänä päivänä oikeastaan on. Pelkillä hitsaustaidoilla ei metallimies enää pääse pitkälle!

Kampanjan viesteissä todetaankin seuraavaa:

’’Metalliala ei ole pelkkää ärjymistä ja hitsaamista, vaan myös siistiä sisätyötä ja roboteille kuiskuttelua!
’’Metalliala tarjoaa mielenkiintoisia työpaikkoja niin vastavalmistuneille kuin kokeneemmille konkareille!’’
’’Metalliala etsii lisää tulevaisuudentekijöitä!’’

 

Laajan digikampanjan tavoitteena on herättää mielenkiinto metallialaa ja metalliyrityksiä kohtaan

Kampanjassa on mukana kuusi salolaista yritystä: LeinoCast, Wipro, Salomaan Konepaja, Stremet, Salon Konepaja ja Western Shipyard. Jokainen yritys on tehnyt oman videon ja jokainen esittäytyy vuoroviikoilla. Lisäksi koko kampanjalle on tehty yksi yhteinen koostevideo. Videotuotannon on tehnyt yrityksille B2B Markkinointitoimisto Myynninmaailma.

Digitaalinen kampanja käynnistyi 10.1.2021 ja kolmen viikon aikana kampanja on nähty Facebookissa 86 000 kertaa. Googlekampanjoinnin tuloksena sillä on lähes 96 000 näyttökertaa. Kampanja on kohdistettu koulutuksen ja ammattien mukaan eteläisen Suomen kaupunkeihin.

 

Töihin Saloon on osa  Salon kaupungin elinkeinomarkkinointia

Töihin Saloon sivusto on Yrityssalon hallinnoima portaali, jossa kesällä kampanjointiin kausityövoiman saamiseksi puutarha- ja maatiloille. Loppusyksyllä sivustolla kampanjointiin akkutehtaan työvoiman saamiseksi.
’Tavoitteena on tukea kasvuvaiheessa olevia toimialoja, joilla on haasteita työvoiman saatavuuden kanssa’’ – toteaa toimitusjohtaja Jyrki Moilanen.
’’Mielestämme olemme päässeet tavoitteisiin, sillä tähän mennessä 60% sivun kävijöistä siirtyy katsomaan Salossa avoinna olevia työpaikkoja.’’

Viime keväänä uusittiin sopimus Salon kaupungin yrityspalveluiden tuottamisesta, jossa oli mukana kaupungin elinkeinomarkkinointi sijoittumismarkkinoinnin ja rekrymarkkinoinnin osalta. Rekrymarkkinoinnissa lähtökohtana on saada Salon yrityksiin osaavaa työvoimaa. Tavoitteena on auttaa yrityksiä löytämään uusia työntekijöitä erityisesti Salon ulkopuolelta ja tehdä kampanjat yhdessä yritysten kanssa.

Tutustu kampanjoihin tarkemmin

Töihin Saloon kampanjasivusto
Töihin Saloon videot 

LeinoCast video | Wipro video | Salomaan Konepaja video | Stremet video | Salon Konepaja video | WSY Western Shipyard video