Rethink Salo – find your new home field!
Invest in Salo–sivusto on nyt avattu, video lanseerattu ja kampanjointi on käynnissä! Laajan kampanjan lähtökohtana on herättää yritysten mielenkiinto Saloa kohtaan. ’
– ’Tavoite on yksinkertainen – haluamme saada uusia yrityksiä sijoittumaan Saloon’’ – toteaa toimitusjohtaja Jyrki Moilanen.
Tällä viikolla käynnistyvän digikampanjan nimi on Rethink Salo. Digitaalinen kampanja kohdistuu eteläiseen Suomeen sekä suurimpiin kaupunkeihin Suomessa. Kampanjan ydinkohderyhmää ovat yritysten päättäjät, joissa laajentuminen tai uudelleensijoittuminen voisi olla ajankohtaista. Esim. omistajat, johtoryhmän jäsenet, hallituksen jäsenet. Toissijaisena kohderyhmänä ovat vaikuttajat, yhteistyökumppanit kuten sijoittumiskonsultit, investorit ja Business Finland.
Rethink Salo kampanjan idea on simppeli: Salossa on tehty historiaa tasaisin väliajoin. Kampanjan kuvassa näkyy aikajana, jossa näkyy poimintoja siitä, mistä Salo on tullut tunnetuksi. Nyt olemme taas uuden edessä ja kutsumme uusia yrityksiä Salon aikajanalle. Siksi kehoitamme ajattelemaan Saloa uudestaan => ReThink Salo
Kampanjaan liittyy myös printtinäkyvyyttä, joista mainittakoon mm. Kauppalehden liite 15.10.2020 sekä Helsingin Sanomien Tulevaisuuden Suomi liite 16.10.2020.
Kauppalehden liitteessä yhdellä aukeamalla Valmet-Automotive toteaa, millaiset vaikutukset nopealla reagoinnilla päätöksentekovaiheessa oli, jolla varmistettiin akkutehtaan sijoittuminen Saloon
”Kun Valmet Automotive heitti ilmoille ajatupäätöksenteksen akkutehtaan perustamisesta Saloon, tartuttiin kaupungissa aikailematta toimiin hankkeen edistämiseksi. Nyt Salo on EV Systems -liiketoimintalinjan keskeisin investointi ja lippulaiva, joka tarjoaa parin vuoden sisällä työpaikan jopa 400 osaajalle.”
15.10.2020 Kauppalehden liite:
Lue koko artikkeli (Presser.fi)
16.10.2020 Helsingin Sanomien liite:
Julkaistaan täällä 16.10
Linkki uusille Invest in Salo sivuille
Linkki uuteen Find your new home field videoon